Koral – konkurs Pora na Koral
Jak sprawić, aby konkurs konsumencki przełożył się na realne wzmocnienie pozycji marki w Internecie?
Postanowiliśmy pokazać znany slogan „Zawsze jest pora na lody Koral” w różnych aspektach i przeprowadzić konkurs pod nazwą „Pora na Koral”.
Wykorzystaliśmy popularność hashtagów. Akcja zaowocowała wysypem zdjęć z lodami na Instagramie oraz landing page. Zyskaliśmy wiernych uczestników konkursu oraz lojalnych, zainteresowanych marką fanów.
Nasz wysiłek został doceniony. Raport IMM wykazał, że Koral jest najpopularniejszą marką lodów w dyskusjach internautów i wyprzedził wszystkich producentów lodów! Konkurs wykazał, że zdecydowanie nastała pora na Koral, pora na polską markę!
Content marketing
Google Ads
ePR
Facebook Ads
Copywriting
Kreacje graficzne
Strategie komunikacyjne
Strategie marketingowe
WWW
Social media
Akcje specjalne
SEO/SXO
Doradztwo organizacyjno‑procesowe
Kampanie reklamowe
Projektowanie UI/UX
Strony www
CMS
Instagram
Facebook
Akcje Real+Online
Konkursy internetowe
Filmy video
Koncepcje kreatywne
Performance Marketing