Zgłębiaj tajniki marketingu digitalowego
Autor: Michał Elżbieciak
29 sierpnia 2023
Sztuczna inteligencja to w ostatnim czasie temat wielu dyskusji, zwłaszcza w świecie marketingu. Poruszane tematy dotyczą wielu zagadnień – od aspektów prawnych, przez...
Autor: Ewa Zięba
4 lipca 2023
Rewolucyjny rozwój sztucznej inteligencji w ostatnim czasie wprowadził wiele zamieszania w branży SEO. Coraz częściej pojawiają się więc pytania na temat tego, czy AI jest realnym...
Autor: Aleksandra Wełna
18 września 2019
Wprowadzony blisko piętnaście lat temu Google’owski atrybut nofollow ewoluował. Do tej pory atrybut rel=”nofollow” funkcjonował jako główne narzędzie do oznaczania linków, które z...
Autor: Piotr Dębowski
29 lipca 2019
Do zrozumienia pojęcia Crawl Budget musimy zacząć od odmówienia procesów wchodzących w jego skład, a są to: crawl rate limit, crawl demand, planowanie....
Autor: Ewa Chadzińska
12 czerwca 2019
Ogłoszona kilka dni temu zmiana Diversity Update dotknie stron, które zabierają zbyt dużo pozycji w wynikach wyszukiwania dla siebie. To duża szansa na przebicie się do „góry” dla mniejszych...
Autor: Maciej Wojtasik
10 czerwca 2019
Działania SEO zintegrowane z poprawą doświadczeń użytkownika w danym serwisie internetowym to jeden z nieodzownych elementów ustalania strategii biznesowej w branży e-commerce. Bez względu na to...
4 czerwca 2019
Wszyscy wiemy, że kiedyś nastąpi, a jednak zawsze jest dla nas dużym zaskoczeniem. Zmiany algorytmu Google’a, bo o nich mowa, kilka razy do roku są tematem burzliwych dyskusji i szeregu analiz w...
Autor: Sławomir Piwowarczyk
31 maja 2019
Porzucone koszyki to poważny problem wielu sklepów internetowych. W praktyce wygląda to tak: klient przegląda dostępne towary, dokonuje wyboru, po czym…opuszcza stronę...
Kategorie
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco! Lista mailingowa wygląda smutno bez twojego adresu!